Digipalvelut
Käyttäjälähtöiset, kiinnostavat ja koukuttavat verkkosivustot ovat jokaisen yrityksen brändin ja palvelutarjonnan lähtösatama, liiketoiminnan vauhdittaja, työnantajamielikuvan rakentaja, ja kaiken muun tärkeän koti.
Laadukkaan digitaalisen asiakaskokemuksen merkitys kasvaa edelleen kohisten, eikä loppua näy. Yrityksen onkin tärkeää paitsi panostaa hyvään käyttäjäkokemukseen verkossa juuri nyt, niin myös varmistaa, että tiimissä on näkemystä vastata tuleviinkin kehitystarpeisiin.
Tuluksen harjaantunut digitiimi ottaa tarvittaessa haltuunsa sivustojen koordinoinnin ja tukee kokemuksella ja ammattitaidolla kehitystyössä.
Asiakkaamme ottavat meidät mukaan niin pieniin kuin suuriin projekteihin, ja sehän sopii meille.
Kutsuvat ja toimivat verkkosivut
Me tunnemme parhaat julkaisujärjestelmät kauttaaltaan ja osaamme valita yrityksesi tarpeisiisi sopivan verkkosivualustan. WordPress ja Wix tarjoavat toimintavarman ja helposti optimoitavan ympäristön oivaltaviin sisältöihin, selkeään sivurakenteeseen ja vaikuttavaan visuaalisuuteen.
Tätä teemme
- Verkkosivu-uudistukset WordPress ja Optimizely
- Sopivan julkaisujärjestelmän valinta
- Uuden sivuston sivurakenne ja sisällönhallinta
- Verkkosivujen visuaalinen suunnittelu
- Hakukoneoptimoidut sisällöt
- Sivustokäännösten koordinointi
- Sivustojen päivitykset ja kehitystyö
- Tietoturva ja palvelintila
Optimizely – Käyttöönoton tuki ja kehitys
Uudelle alustalle siirtyminen on iso pala haukattavaksi kovimmallekin tekijälle. Tarjoamme kokonaisvaltaisen palvelun uuden järjestelmän sisältöjen koordinointiin, jalkauttamiseen, päivittämiseen ja käyttäjien kouluttamiseen.
Puhumme sujuvasti niin teknisistä yksityiskohdista kuin liiketoiminnallisista näkökulmista.
Tätä teemme
- Uuden Optimizely-järjestelmän jalkauttaminen
- Sivustojen päivitykset ja kehittäminen
- Koulutus, ohjeistus ja tukimateriaalit
- Sisältöjen koordinointi
- Sivustokäännösten koordinointi
- Kieliversioiden natiivitarkastus
71 % Vuoden Toimisto 2024 -kyselyyn vastanneista antaa Tulukselle digitaalisessa osaamisessa arvosanan 9 tai 10, ja 13 % 8 tai 7. 88 % Tulukselta verkkosivujen kehitystyötä ostaneista ovat tyytyväisiä saamansa palveluun.
Käyttäjäystävällisyys
Käyttäjäystävälliset verkkosivut ovat muutakin kuin fiksuja fontteja ja selkeitä valikkoja. Kaikki alkaa suunnittelusta, jotta laadukas sisältö löytää kohderyhmänsä ja käyttäjä etsimänsä: sisältöjen hakukoneoptimointi, saavutettavuustekijät ja sivustojen pienet ja suuret muutokset meiltä.
Päivittäminen
Organisaatiot päivittävät sivustonsa keskimäärin 2–5 vuoden välein: käyttäjien vaatimukset muuttuvat, brändiuudistus laittaa kaiken uusiksi, palvelutarjonta mullistuu tai kieliversioita tarvitaan lisää.
Tuemme päivitystyössä tarvekartoituksesta toteutukseen ja käyttöönottotukeen.
Testaaminen
Uudet sivut vaativat testauksen ennen käyttöönottoa. Me pidämme huolen sivuston toimivuudesta valmiissa toimintaympäristössä.
Kauttamme kulkevat niin kansainvälisten yritysten sivustokokonaisuudet, kieliversiot kuin pienemmät täsmätestaukset.
Nyt täytyy antaa hyvää palautetta kun on näin erinomaista asiakaspalvelua. Niin kiitollisena sain teiltä tämän viestin kun olitte ajatelleet asiat meidän puolesta ja aktiivisesti ehdotitte nämä muutokset, jotka vielä spot on eli voin vain pyytää teitä etenemään, sillä kaikki oli niin oikein ja valmiiksi ajateltu. Tämä tällainen tuo meille selkeästi lisäarvoa ja on erittäin mieluisa työskentelytapa puolin ja toisin.
Metsäteollisuusyrityksen markkinointi- ja brändijohtaja
Moderni intranet haltuun
Haasteena sujuva etätyöskentely tai tökkivä intra? Edessä siirtyminen sivuston puurakenteista hubeihin? Tukea yrityksen sisäisen digiviestintään saa ja kannattaa ottaa vastaan. Verkkosivujen ja julkaisualustojen kokonaisvaltainen ymmärrys antaa meille kestävät kantimet asiakkaidemme sparraamiseen kehityksen tai kiireen solmukohdissa.
Tukea ja tulevaisuuden viestintää
- Sisäisen digiviestinnän kehittäminen
- Intranet-päivitykset ja intrasivustojen ylläpito
- Moderni intranet
- Koulutukset ketterään sisäiseen viestintään
- Office 365 -työkalujen käytön tuki (Teams, SharePoint)
Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio pitää linjat kuumina ja yrityksesi potentiaalisen asiakkaan mielessä aina ostohetkeen saakka. Autamme materiaalien ja automaatiopolkujen suunnittelussa, hallinnassa, kieliversioinnissa ja päivittämisessä sekä ideoimme kanssasi tuottoisia uusia keinoja tavoittaa asiakkaasi oikeaan aikaan oikealla viestillä
Mitä teemme?
- Active Campaign, Salesforce ja Hubspot
- Automaatiopolkujen suunnittelu ja hallinta
- Laskeutumissivut ja lomakkeet
- Kampanjat ja sisällöt ostopolun eri vaiheisiin
- Raportointi, analysointi ja kehittäminen
- A/B-testaaminen
Tulus valaisee tiesi kansainvälisessä verkkoviidakossa
Tulus on mahtava kumppani kansainvälisten konsernien digimaailmaan, jossa työsarkaa riittää. Sisältöjen pitäisi olla aina ajan tasalla, noudattaa yrityksen visuaalista ohjeistusta ja kehittyä asiakkaiden tarpeiden muuttuessa. Sivuilla voi olla muun muassa tuote-esittelyjä, sisäisiä materiaaleja, lomakkeita, yhteystietoja, tuoteluetteloita ja myyntimateriaaleja.
Kuulostaako tutulta? Ei huolta! Tuluksen digiväki hoitaa sivustojen suunnittelun ja rakentamisen, päivitykset, testaukset ja muut digiviestinnän tarpeet ilman ylimääräisiä mutkia. Tulus tarjoaa tukea myös yrityksen omalle väelle, uusien toimintatapojen käyttöönottoon ja pitää koulutuksia, jotta kaikkien osaaminen pysyy ajan tasalla – suomeksi ja englanniksi, kasvotusten ja etäyhteyksin.
Digissä tekemistä? Tulukset tueksi!