BLOGI JA REFERENSSIT

Enemmän kuin sanoja: Kuinka luotettavuus, laatu ja innostus konkretisoituvat Tuluksella

Enemmän kuin sanoja: Kuinka luotettavuus, laatu ja innostus konkretisoituvat Tuluksella

Arvot eivät ole vain hienolta kuulostavia sanoja paperilla.

Arvot ovat tiekartta, joka määrittää miten organisaatio voi saavuttaa tarkoituksensa, missionsa ja visionsa. Arvot linjaavat, miten yritys kohtelee työntekijöitään, asiakkaitaan ja muita sidosryhmiään, sekä miten se suhtautuu ympäröivään maailmaan ja yhteiskuntaan. Ne ovat yrityksen identiteetin ydin ja sen brändin perusta.

Enemmän kuin sanoja: Kuinka luotettavuus, laatu ja innostus konkretisoituvat Tuluksella

Arvot eivät ole vain hienolta kuulostavia sanoja paperilla.

Arvot ovat tiekartta, joka määrittää miten organisaatio voi saavuttaa tarkoituksensa, missionsa ja visionsa. Arvot linjaavat, miten yritys kohtelee työntekijöitään, asiakkaitaan ja muita sidosryhmiään, sekä miten se suhtautuu ympäröivään maailmaan ja yhteiskuntaan. Ne ovat yrityksen identiteetin ydin ja sen brändin perusta.

lue lisää
Emoji ekonomian ja rikkaan tulkinnan taistelukentällä
Emoji ekonomian ja rikkaan tulkinnan taistelukentällä

Vaikka katseemme emojien suuntaan on ylimalkainen ja pikemmin tarkentumaton kuin analyyttinen, on selvää, että emojit ainakin jakavat mielipiteitä. Emojeihin kriittisesti suhtautuvat saattavat ajatella, että ne köyhdyttävät kieltä. Kun viestin sävy ilmaistaan kuvakkeella, ei kirjoitetun tekstin syvempiin merkityksiin – rivien väleihin – enää kiinnitetä samalla tapaa huomiota. Emojeihin suopeasti suhtautuvat saattavat tulkita kuvallisen kommunikoinnin tismalleen päinvastoin, siten että emojit nimenomaan rikastavat viestintäämme.

10 vinkkiä LinkedInin algoritmin hyödyntämiseen
10 vinkkiä LinkedInin algoritmin hyödyntämiseen

Miten saat lisänäkyvyyttä LinkedIn-julkaisullesi ja hyödynnät algoritmin tarjoamat mahdollisuudet? Kokosimme aktiivisen linkkarikäyttäjän iloksi tuhdin vinkkipaketin, jota voit hyödyntää LinkedIn-näkyvyyttä tavoitellessasi.

REFERENCE: Quality coverage of specialist speeches at Mylab’s Anniversary Seminar
REFERENCE: Quality coverage of specialist speeches at Mylab’s Anniversary Seminar

Mylab is the leading expert in healthcare laboratory and diagnostics information systems in the Nordic countries. Mylab’s customers are Finland’s leading healthcare laboratories that utilise the My+® solution in their daily operations. Tulus’ experienced journalist attended Mylab’s 35th annual celebratory seminar and researched and wrote five articles and social media posts in English. The seminar was in English.

Strategia yrityksen voimavaraksi viestinnän avulla
Strategia yrityksen voimavaraksi viestinnän avulla

Huonosti sisäistetyn strategian kompastuskivenä on usein heikko viestintä. Jotta työntekijä voisi omalta osaltaan aidosti vaikuttaa yhteisten tavoitteiden saavuttamiseen, hänen tulee ymmärtää yrityksen strategia ja tietää, mitkä ovat hänen mahdollisuutensa vaikuttaa päivittäisessä työssään. Parhaimmillaan hyvin viestitty strategia sekä ohjaa liiketoimintaa että antaa merkitystä jokapäiväiselle työlle, parantaa yhteisöllisyyttä ja sitouttaa ihmisiä.

REFERENSSI: Murikanranta jätti muistijäljen näyttävällä diginäyttökampanjalla
REFERENSSI: Murikanranta jätti muistijäljen näyttävällä diginäyttökampanjalla

Suunnittelimme Murikanrantaa ytimekkäästi mainostavat digimateriaalit areenan lukuisiin näyttöihin​: areenan maljan yläpuolella roikkuvaan massiiviseen ”donitsiin”, koko areenan kiertäviin ribbon ledeihin, kaukalon laitoihin, areenan aulaan ja katsomoaukkojen yläpuolelle. Yhteensä Nokia Arenalta löytyy lähes 200 diginäyttöä, joilla muutaman sekuntin pituiset videot pyörivät koko pelin ajan.

Nyt se johtoryhmä sinne LinkedIniin! Mutta miten?
Nyt se johtoryhmä sinne LinkedIniin! Mutta miten?

Johdon näkyvyys LinkedInissä voi tuoda yritykselle lisää myyntiä ja uskottavuutta sekä painoarvoa yrityksen tärkeille viesteille.

Kiireisten avainhenkilöiden kouluttamisessa ja sitouttamisessa LinkedIniin kannattaa olla realisti, mutta ei pessimisti. Kokosimme hyväksi havaittuja sisältöideoita johtoryhmän ensimmäiseen LinkedIn-valmennukseen.