Syksyllä 2024 Tulus-akatemian® tietoiskuissa keskitytään esihenkilöiden viestintätaitoihin sekä tekoälyn ja ihmisälyn yhteispeliin! Tule mukaan! Tietoiskut ovat maksuttomia. Keskiviikko 18.9.2024 klo 9.30–10.00 Sitouttavan esihenkilöviestinnän rakennuspalikat...
BLOGI JA REFERENSSIT
Tulus-akatemian tietoiskut syksyllä 2024: esihenkilötaitoja ja tekoälyä!
Syksyllä 2024 Tulus-akatemian® tietoiskuissa keskitytään esihenkilöiden viestintätaitoihin sekä tekoälyn ja ihmisälyn yhteispeliin! Tule mukaan! Tietoiskut ovat maksuttomia. Keskiviikko 18.9.2024 klo 9.30–10.00 Sitouttavan esihenkilöviestinnän rakennuspalikat Keskiviikko 25.9.2024 klo 9.30–10.00 Tekoäly viestinnässä...
LinkedInin algoritmi 2024 korostaa vuorovaikutusta
Sisältö on edelleen LinkedInin kuningas, mutta postausten takana näkyvyyttä ohjailevan algoritmin ymmärtäminen ei tee hallaa sekään!
Huhtikuun 2024 algoritmipäivitysten myötä LinkedIn pyrkii vahvistamaan vuorovaikutusta. Nämä asiat korostuvat nyt entisestään:
merkityksellisyys, asiantuntemus ja osallistuminen.
How to get the most out of LinkedIn’s algorithm in 2024
LinkedIn has from its very beginning been about professional networking.
With its latest updates, the LinkedIn algorithm strives to limit viral posts and strengthen interaction. To do this, the algorithm now places greater emphasis on: relevance, expertise and engagement.
REFERENSSI: Energiayhtiön sisältötarpeet strategisella otteella maaliin Oma Tulus® -palvelun kautta
Mäntsäläläinen energiayhtiö Nivos luottaa Oma Tulus -palveluun. Oma Tulus -palvelun kautta Nivoksella aina käytössään osaavat resurssit, jotka tukevat viestinnän ja markkinoinnin arjessa. Tulus tarjoaa Nivokselle myös strategista viestinnän asiantuntijatukea ulkoisen viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen sekä vuosiraportointiin.
Vastuullisuuden kultamitali Tulukseen
Tulus on saanut vastuullisuustyöstään Ecovadis-kultamitalin. Tämä mitali ei ole vain kiiltävä palkinto vitriinissä, vaan se on todiste siitä, että olemme sitoutuneet vastuullisuuteen kaikilla tasoilla.
Ecovadis arvioi yritysten vastuullisuutta monipuolisesti, ja kultamitali on merkki siitä, että olemme menestyksekkäästi ottaneet mukaan vastuulliset käytännöt kaikkiin liiketoimintaprosesseihimme. Meillä Tuluksessa vastuullisuustyössä korostuvat ennen kaikkea henkilöstön hyvinvointi sekä hyvät hallintotavat.
Vuoden Toimisto -pronssin takaa löytyy kehittyvä luottokumppani
Tuluksen asiakkaiden arvio koetusta liiketoimintahyödystä ja palveluiden hinta-laatu-suhteesta ovat molemmat yli alan keskiarvon. Myös Tuluksen NPS-luku liikahti hyvästä erinomaisen puolelle saavuttaen 70 %. 65 % Tuluksen asiakkaista arvioi asiakastyytyväisyytensä olevan joko 9 tai 10 ja 33 % arvioi sen olevan 8 tai 7.
Lahti! Tervetuloa vastuullisuusviestinnän aamiaistilaisuuteen
Tervetuloa yhteistyössä Hämeen kauppakamarin kanssa järjestämäämme vastuullisuusviestinnän aamiaistilaisuuteen Lahdessa keskiviikkona 17. huhtikuuta kello 8.30 – 10.00.
Aamiaisella saat käytännön vinkkejä vaikuttavan ja liiketoimintaa tukevan vastuullisuusviestinnän systemaattiseen käynnistämiseen. Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja verkostoitumaan!
Kolme tapaa aloittaa vastuullisuudesta viestiminen
Kolme tapaa aloittaa vastuullisuudesta viestiminen, ole hyvä! Tässä blogissa esitellään kolme tapaa vastuullisuusviestinnän aloittamiseen. Minkä tahansa reitin valitsetkin, on muutamia asioita, joita tarvitset ennen kuin pääset viestimään: johdon sitoutuminen, ymmärrys sidosryhmistä, olennaisuusanalyysi sekä riittävä työryhmä ja resurssit.
Tulukselle pronssia Vuoden Toimisto -kilpailussa
Tulus pokkasi pronssia Regin järjestämässä Vuoden Toimisto -kilpailussa. Kilpailun voittajat julkistettiin palkintogaalassa 29.2.2024 Helsingissä.
”Tämä tunnustus tulee suoraan asiakkailtamme – ja on siksi meille erityisen merkityksellinen. Kiitos luottamuksesta ja kanssamme jaetuista mielenkiintoisista projekteista. On suuri kunnia saada työskennellä asiakkaidemme kanssa rinta rinnan ja pystyä tukemaan heitä paremman bisneksen tekemisessä viestinnän keinoin”, Tuluksen toimitusjohtaja Liisa Oksanen sanoo.
Tulus Vuoden toimisto 2024 -finaalissa!
Hurraa, Tulus pääsi jälleen Vuoden toimisto -finaaliin!
Regi Research & Strategin tutkimus tarkastelee vuosittain markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluja tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä sekä markkinointialan kehityssuuntia.
Tänä vuonna tutkimukseen saatiin kaiken kaikkiaan noin 700 vastausta toimistojen asiakkaina olevilta markkinointipäättäjiltä.