BLOGI JA REFERENSSIT

Tuluksen poiminnat Suuresta yritysvastuupäivästä

Tuluksen poiminnat Suuresta yritysvastuupäivästä

Marraskuun 16. päivä Keskuskauppakamarin järjestämässä Suuressa yritysvastuupäivässä käsiteltiin erittäin ajankohtaisia aiheita yritysvastuusta luonnon, lainsäädännön, rahoituksen ja sosiaalisen vaikutuksen näkökulmista. Tuluksille antoisasta päivästä jäi tuomisia vaikka millä mitalla.

Tuluksen poiminnat Suuresta yritysvastuupäivästä

Marraskuun 16. päivä Keskuskauppakamarin järjestämässä Suuressa yritysvastuupäivässä käsiteltiin erittäin ajankohtaisia aiheita yritysvastuusta luonnon, lainsäädännön, rahoituksen ja sosiaalisen vaikutuksen näkökulmista. Tuluksille antoisasta päivästä jäi tuomisia vaikka millä mitalla.

lue lisää
Livesomettaja juoksee hyperlinkiltä toiselle
Livesomettaja juoksee hyperlinkiltä toiselle

Tapahtumissa ja messuilla livebloggaaminen ja sometus on tiivistahtista työtä, jonka lomassa huomaa nopeasti, onko tehnyt ennakkovalmistelut huolellisesti vai sillä huonommalla kädellä. Tässä blogissa havaintoja livesomettajan päivästä.

Sanni Honkavaara – intohimona kieli ja viestintä
Sanni Honkavaara – intohimona kieli ja viestintä

Helsingin tiimimme osaaminen kasvoi entisestään, kun Sanni Honkavaara aloitti Tuluksessa viestintäkoordinaattorina kesäkuussa 2022. Työkokemusta Sannille on kertynyt sekä järjestöviestinnästä että viestintätoimistosta, mutta hän on päässyt näyttämään taitojaan myös...

Paula Huvinen – veri veti viestintään
Paula Huvinen – veri veti viestintään

Paula Huvinen aloitti Tuluksessa tiedottajana kesäkuussa 2022. Visuaalista journalismia yliopistossa opiskellut Paula on aiemmin tehnyt töitä useille eri medioille. Työssään hän on kirjoittanut, editoinut toisten kirjoittamia artikkeleita ja taittanut. Lisäksi hän on...

Mullistaako sisäinen some työyhteisöviestinnän?
Mullistaako sisäinen some työyhteisöviestinnän?

Vaikka työskentelemme samassa organisaatiossa, emme välttämättä tiedä, minkälaista osaamista ja tietoa työyhteisöstämme löytyy. Sisäinen some voi parhaassa tapauksessa tehostaa yhteistyötä, mutta pelkkä teknologian käyttöönottaminen ei välttämättä riitä.

Miten somettaminen edistää työhyvinvointia?
Miten somettaminen edistää työhyvinvointia?

Omasta työstä viestiminen sosiaalisessa mediassa rakentaa työnantajamielikuvaa ja työntekijän omaa henkilöbrändiä. Työstä viestiminen somessa voi toisaalta edistää jotain mainettakin arvokkaampaa – työhyvinvointia.