fbpx

Palvelut

VIESTINNÄN ULKOISTAMINEN OMA TULUS® -PALVELULLA:

Turvallinen ja kustannustehokas tapa hankkia viestinnän osaamista omaan tiimiin

Oma tulus® -tiimi hyppää apuun, jos tarvitset lisäkäsiä viestinnän projekteihin tai tuuraajan sairauslomille, perhe- tai opintovapaille. Oma tulus -tiimi voi työskennellä asiakkaan riveissä täysipäiväisesti tai vaikkapa muutaman päivän viikossa. Erilaisiin tehtäviin tarvitaan erilaista osaamista: Tuluksen riveistä löytyy täsmällisiä projektipäälliköitä, ammattitaitoisia graafikoita ja monipuoliseen viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen taipuvia viestintäosaajia. Koosta oma unelmatiimisi!!

 

Asiakkaamme saavat aina olla mukana rakentamassa Oma tulus -tiimiään. Juuri sinun yrityksesi tarpeisiin räätälöidyn tiimin lisäksi saat käyttöösi koko Tuluksen mittavan asiantuntijajoukon, jolloin tuuraajakin löytyy aina tarvittaessa. Työnantajavelvoitteet kuuluvat Oma tulus -palvelumallissa Tulukselle, ja Oma tulus voi työskennellä sopimuksen mukaan joko omissa tiloissasi tai Tuluksen toimistolla Tampereella, Helsingissä tai Lahdessa.

 

Missä tilanteessa Oma tulus® on hyvä ratkaisu?

  • kun yrityksessä on paljon viestinnän tarpeita, mutta ei riittävästi käsipareja
  • kun yrityksessä nähdään viestinnän arvo, mutta kokoaikaisen viestinnän ammattilaisen palkkaamiseen ei ole resursseja
  • kun viestinnän resurssia tarvitaan vain tietyksi ajanjaksoksi
  • kun viestintään halutaan ammattilaisen otetta, ulkopuolista näkemystä ja tuoretta tietoa.

Mitä hyötyä Oma tuluksesta on?

  • Yhden luukun periaate: Tuluksen monipuolisen osaamisen ansiosta Oma tulus -tiimi mukautuu yrityksen kulloisiinkin tarpeisiin. Useille eri toimijoille lähetettävät tarjouspyynnöt voi unohtaa.
  • Viestinnän tehokkuus: Oma tulus hoitaa sovitut viestinnän tehtävät sovitussa aikataulussa.
  • Viestinnän näkemyksellisyys: Oma tulus tiimeineen on viestinnän ammattilainen, joka osaa kiteyttää oleellisen, tuntee erilaiset viestintäkanavat ja osaa katsoa yrityksen viestintää kokonaisuutena.
  • Raportointi: asiakas saa tehdyistä töistä kuukausittaisen raportin.
  • Helppous: Rekrytoinnin haasteet sekä palkka- ja sivukulujen hoitamisen voi unohtaa. Asiakas selviää yhdellä laskulla.

 

Oma tulukset kertovat:

Oma tulus katselee maailmaa asiakkaan linssien läpi

Oma tulus -tiimi hoitaa brändin, digin ja markkinoinnin arjen – viestinnän ulkoistaminen tuo tehoa yritysviestintään

”Parasta oli, kun tunsin, että minuun luotettiin”

”Oma tuluksena miellän itseni vahvasti osaksi asiakasyritystä”

 

 

Sosiaalisen median viestinnän ulkoistaminen:

Tulus Some Service Point käyttöön

 

Tulus Some Service Point tarjoaa sosiaalisen median sisältöjen suunnittelun, tuotannon, koordinoinnin, julkaisun, seurannan, raportoinnin ja julkaisujen mainostamisen kätevästi yhden palveluluukun kautta. Englanniksi ja suomeksi, ja aina graafikon tuella. Voimme muokata palvelun vastaamaan juuri sinun yrityksesi tarpeita.

Some Service Pointin palvelumalli muotoutuu kiireavusta ja livesometuksesta strategiseen ja tavoitteelliseen pitkän tähtäimen someyhteistyöhön asti.

 

Lue lisää:  Tulus Some Service Point -palvelu

 

 

Verkkosivustojen kehitystyön ja koordinoinnin ulkoistaminen:

Tulus Digi Service Point käyttöön

 

Käyttäjälähtöiset, kiinnostavat ja koukuttavat verkkosivustot ovat osa Tuluksen palvelupalettia.  Lisäksi Tuluksen harjaantunut digitiimi ottaa tarvittaessa haltuunsa sivustojen koordinoinnin ja on vahvasti mukana myös kehitystyössä.   

 

Olemme erityisen kokeneita ja taitavia liikkuessamme kansainvälisten konsernien digimaailmassa, jossa työsarkaa riittää. Kansainvälisellä yrityksellä saattaa olla erilaisilla digialustoilla kymmeniä ja taas kymmeniä erilaisia verkkosivuja, joiden sisältö pitäisi olla aina ajan tasalla, noudattaa yrityksen visuaalista ohjeistusta ja kehittyä asiakkaiden tarpeiden muuttuessa. Sivuilla voi olla muun muassa tuote-esittelyjä, yrityskuvauksia, sisäisiä materiaaleja, lomakkeita, yhteystietoja, tuoteluetteloita ja myyntimateriaaleja.  

 

Tuluksen Digi Service Pointin väki on tällaisessa verkkoviidakossa kuin kotonaan ja hoitaa sivustojensuunnittelun ja rakentamisen, päivitykset, testaukset ja muut digiviestinnän tarpeet näppärästi jailman ylimääräisiä mutkia. Lisäksi Digi Service Point tarjoaa tukea yrityksen omalle väelle, jalkauttaa uusia toimintatapoja ja pitää koulutuksia, jotta kaikkien osaaminen pysyy ajan tasalla. Kaikki tämä sekä suomeksi että englanniksi, niin kasvotusten kuin etäyhteyksiä hyödyntäen.

 

Digiä Tuluksen tyyliin – tätä teemme

  • Sivustojen suunnittelu ja rakentaminen 
  • Sivustojen päivitykset ja testaukset 
  • Koulutukset alustojen käyttöönoton ja päivittämisen tueksi  
  • Sivustojen sisällöntuotanto 
  • Hakukoneoptimointi sisällön ja sivuston muiden elementtien osalta 

Tuluksen töitä:

Episerver-järjestelmän käyttöön­otossa hyvä suunnittelu ja koulutus kantoivat hedelmää. 

 

 

Kysy lisää:


Liisa Oksanen
Toimitusjohtaja, viestintäasiantuntija
liisa.oksanen@tulus.fi
p. 050 579 3205

 


> Takaisin ylös

> Palveluhakemistoon