Tekoälyä hyödynnetään jo rutiininomaisesti viestinnän ja markkinoinnin arjessa. Niin myös Tuluksessa. Generatiivinen tekoäly auttaa meitä muun muassa viestinnän suunnittelussa, sisällöntuotannon eri vaiheissa, laadun ylläpidossa, kieliversioinneissa ja aineiston versioimisessa eri kanaviin.
BLOGI JA REFERENSSIT
Tekoälyllä on vastaukset, mutta kenellä on kysymykset?
Tekoälyä hyödynnetään jo rutiininomaisesti viestinnän ja markkinoinnin arjessa. Niin myös Tuluksessa. Generatiivinen tekoäly auttaa meitä muun muassa viestinnän suunnittelussa, sisällöntuotannon eri vaiheissa, laadun ylläpidossa, kieliversioinneissa ja aineiston versioimisessa eri kanaviin.
Tulus-akatemian koulutus: Henkilökohtainen LinkedIn-sparraus
Haluaisitko kehittää omaa LinkedIn-näkyvyyttäsi, mutta et oikein tiedä, miten? Henkilökohtaisessa LinkedIn-sparrauksessa käymme läpi profiilisi, kirkastamme tavoitteesi ja ideoimme sisältöjä juuri sinun LinkedIn-näkyvyytesi parantamiseksi.
Rakenna työnantajamielikuvaa somen avulla
Hyvää työnantajamielikuvaa ei voi ostaa, vaan sen eteen on tehtävä töitä. Työyhteisöviestintä, johtamisviestintä ja niistä rakentuva organisaatiokulttuuri ovat merkittävässä roolissa työnantajamielikuvan rakentamisessa. Ulkoisessa viestinnässä erityisesti sosiaalisen median rooli korostuu.
Tulus-akatemian koulutus: Hakukoneoptimoinnin perusteet
Tämä Tulus-akatemian kurssi päivittää tietosi hakukoneoptimoinnista ajan tasalle ja antaa hyvät työkalut suoriutua hakukoneoptimoinnista kunnialla oli kyseessä sitten uusien sisältöjen luonti tai vanhojen sisältöjen päivittäminen.
Koulutus voidaan järjestää lähi- tai etäopetuksena ja koulutusmateriaali ja sen sisältämät esimerkit räätälöidään organisaatiosi tarpeisiin ja tilanteeseen.
Ostajapersoonat, nuo asiakasymmärryksen timantit
Huolellisesti laaditut ostajapersoonat ovat valtavan tietomäärän paineessa tiivistyneitä asiakasymmärryksen timantteja – ja arvokas markkinoinnin ja viestinnän työkalu.
Tuotteesta ja palvelusta voidaan ostajapersoonien avulla tuoda markkinointiviestinnässä esille kullekin persoonalle tärkeimmät myyntivaltit oikeassa kanavassa ja oikeaan aikaan.
Graafinen suunnittelija tukee vastuullisten valintojen tekemisessä
Kokenut ja ammattitaitoinen graafinen suunnittelija tukee asiakasta asiantuntemuksellaan vastuullisten valintojen tekemisessä.
Mihin kaikkeen graafinen suunnittelija voi vaikuttaa esimerkiksi esitettä suunnitellessa? Matkan varrella tehdyllä ajatustyöllä ja pienillä valinnoilla on suuri merkitys koko tuotteen elinkaareen ajan!
Annetaan kaikkien kukkien kukkia! Tulukset viihtyvät kesällä pihassa, parvekkeella ja puutarhassa
Kesälomien kynnyksellä tutustuimme tulusten vehreään sielunelämään ja teimme kierroksen työkavereidemme pihoille, parvekkeille ja puutarhoihin. Mitä tapahtuu, kun tulukset päästetään vapaaksi luontoon?
Enemmän kuin sanoja: Kuinka luotettavuus, laatu ja innostus konkretisoituvat Tuluksella
Arvot ovat tiekartta, joka määrittää miten organisaatio voi saavuttaa tarkoituksensa, missionsa ja visionsa. Arvot linjaavat, miten yritys kohtelee työntekijöitään, asiakkaitaan ja muita sidosryhmiään, sekä miten se suhtautuu ympäröivään maailmaan ja yhteiskuntaan. Ne ovat yrityksen identiteetin ydin ja sen brändin perusta.
Luotettava vastuullisuustyö perustuu dataan ja läpinäkyvään viestintään
Vastuullisuus on huomioitu hyvin suomalaisten yritysten strategiassa, todetaan Pohjoismaiden suurimaan yritysvastuuverkoston FIBSin julkaisemassa Yritysvastuu 2023 -raportissa. Raporttiin haastatelluista 184 yrityksestä neljä viidesosaa on asettanut määrällisiä ja laadullisia vastuullisuustavoitteita.
Emoji ekonomian ja rikkaan tulkinnan taistelukentällä
Emojeihin kriittisesti suhtautuvat saattavat ajatella, että ne köyhdyttävät kieltä. Kun viestin sävy ilmaistaan kuvakkeella, ei kirjoitetun tekstin syvempiin merkityksiin kiinnitetä samalla tapaa huomiota. Emojeihin suopeasti suhtautuvat saattavat tulkita kuvallisen kommunikoinnin tismalleen päinvastoin, siten että emojit nimenomaan rikastavat viestintäämme.