Viesti ry:n toiminnanjohtaja Siina Repo esitteli viisi tulevan vuoden viestintätrendiä Viestintä nyt – trendit 2025 -seminaarissa.

Viesti ry:n toiminnanjohtaja Siina Repo esitteli viisi tulevan vuoden viestintätrendiä Viestintä nyt – trendit 2025 -seminaarissa.
Millaista sisältöä laaditaan ostajalle, joka ei tiedä mitä haluaa ostaa? Entä millainen sisältö tuo kaupat kotiin henkilölle, joka vertailee kahden toimittajan välillä?
Tulus-akatemian® Luo ja hyödynnä ostajapersoonia -koulutus kattaa ostajapersoonien luomisen koko prosessin asiakashaastatteluista aina ostajapersoonille räätälöityjen sisältöjen suunnitteluun.
Kiinteistösijoitusyhtiö Antiloopin vastuullisuusraportti julkaistiin suomeksi ja englanniksi yhdenmukaisina sisällöltään ja ulkoasultaan. Antiloopin strategian keskeiset teemat – hiilineutraalius, ihmisten hyvinvointi ja muuttuvan työelämän murrokseen vastaaminen – ovat runkona sisällössä.
Viestinnällä johdetaan muutosta. Hyvä muutosviestintä on selkeää ja strategian mukaista. Se tukee yhteisten tavoitteiden saavuttamista ja rakentaa haluttua työkulttuuria – myös hybridityössä. Haluatko sitouttaa johtoa, esihenkilöitä ja asiantuntijoita muutosviestintään ja antaa heille työkaluja muutosta tukeviin viestintäkäytäntöihin?
Tämä koulutus antaa eväitä muutoksen johtamiseen niin sisäisessä kuin ulkoisessa viestinnässä.
WeChat is an indispensable tool, when managing marketing and brand communication in China. While keeping your homepage up to date with quality content, make sure to also utilise the video app inside WeChat.
Hybridityötä tekevän työyhteisön vuorovaikutusvalmennus soveltuu sekä yksittäisten tiimien että koko organisaation viestinnän tueksi.
Tulus-akatemian koulutus antaa valmiudet luoda yhtenäiset tavat työyhteisösi vuorovaikutukselle. Koulutuksessa painotetaan viestinnän tarkoituksenmukaisuutta ja periaatteita sekä huomioidaan hybridityön tuomat muutokset työyhteisöviestinnässä.
Hyvällä työyhteisöviestinnällä luodaan toivoa, tuetaan työn merkityksellisyyttä ja vahvistetaan sekä työntekijöiden että yrityksen resilienssiä poikkeusaikana.
Tapahtumissa ja messuilla livebloggaaminen ja sometus on tiivistahtista työtä, jonka lomassa huomaa nopeasti, onko tehnyt ennakkovalmistelut huolellisesti vai sillä huonommalla kädellä. Tässä blogissa havaintoja livesomettajan päivästä.
Onko yritykselläsi Instagramin Stories käytössä? Instastoorit ovat yksi digitaalisen tarinankerronnan ykköskanavista. Nappaa haltuun Tuluksen vinkit, jotta saat kaiken irti stooriominaisuudesta.
Pitkäaikainen, kansainvälinen asiakkaamme halusi vaihtaa sähköpostimarkkinoinnin järjestelmänsä uuteen, kun vanha järjestelmä ei enää palvellut yrityksen tarpeita. Autoimme asiakasta ottamaan käyttöön suomalaisen LianaMailerin ja koulutimme käyttäjät uuden työvälineen hyödyntämiseen.