Pyhäinmiestenpäivän lähestyessä on hyvä valmistautua yliluonnollisiin tapahtumiin. Tulukset lähtivät keskiyön tyhy-kävelylle kuun paisteeseen kurpitsapellolle…mutta mikä oli tuo rasahdus? Se on…kauhea projekti! Pystyisitkö sinä selviytymään näistä?
BLOGI JA REFERENSSIT
Halloweenin painajaismaiset projektit
Pyhäinmiestenpäivän lähestyessä on hyvä valmistautua yliluonnollisiin tapahtumiin. Tulukset lähtivät keskiyön tyhy-kävelylle kuun paisteeseen kurpitsapellolle…mutta mikä oli tuo rasahdus? Se on…kauhea projekti! Pystyisitkö sinä selviytymään näistä?
Tulus-akatemian koulutus: Visuaalisuudella vaikuttavuutta viestintään
Tuottaako organisaatiosi tekstiä ja kuvaa sisältäviä dokumentteja asiakkaillenne, julkiseen jakoon tai sisäiseen viestintään? Tämä koulutus antaa organisaatiosi jäsenille tietoa, taitoa ja intoa panostaa viestin vaikuttavuuteen, erottumiseen ja muistijäljen rakentumiseen visuaalisin keinoin.
5 vinkkiä vastuullisuusviestinnän aloittamiseen
Vaikka kestävyysraportointi tulee tulevien vuosien aikana yhä useammalle suomalaiselle yritykselle pakolliseksi, moni pk-yritys jää yhä regulaation ulkopuolelle. Tarkoittaako tämä sitä, että vastuullisuudesta ei vielä tarvitse viestiä? Ei. On tärkeää selventää, että pelkkä regulaation noudattaminen ei vielä ole vastuullisuutta.
Tulus-akatemian koulutus: Tilanne haltuun! Mediavalmennus asiantuntijoille
Miten kasvattaa esiintymisvarmuutta median edessä? Miten toimia haastattelutilanteissa luotettavuutta ja kiinnostusta herättävällä tavalla?
Tulus-akatemian mediasparrauksessa asiantuntijat ja johtoryhmän jäsenet pääsevät harjoittamaan esiintymistaitojaan, kirkastamaan ydinviestejään ja tunnistamaan tyypillisimmät haastattelutekniikat.
Tuluksen poiminnat Suuresta yritysvastuupäivästä
Marraskuun 16. päivä Keskuskauppakamarin järjestämässä Suuressa yritysvastuupäivässä käsiteltiin erittäin ajankohtaisia aiheita yritysvastuusta luonnon, lainsäädännön, rahoituksen ja sosiaalisen vaikutuksen näkökulmista. Tuluksille antoisasta päivästä jäi tuomisia vaikka millä mitalla.
Onko sinulla varaa olla kiinnostumatta yritysvastuusta?
Yritysvastuu ei ole uusi asia. Ympäristöstä, työntekijöistä ja paikallisesta yhteisöstä sekä taloudellisesta kestävyydestä huolehtiminen on kuulunut liiketoimintaan vähintään Kehruu-Jennystä alkaen, ainakin jos aikomuksena on ollut menestyvä ja pitkäkestoinen bisnes.
Vastuullisuuden määritelmät, standardit ja vastuullisuudesta raportointi sen sijaan ovat muuttuneet höyrykoneajoista. Viime vuosina ilmastotavoitteet ovat tiukentaneet säädöksiä entisestään.
Tulus Oy ottaa vankemman jalansijan pääkaupunkiseudulta: Janne Suokas liiketoimintajohtajaksi
Yhteiskuntatieteiden maisteri Janne Suokas on nimitetty Tulus Oy:n liiketoimintajohtajaksi 14.10.2022. Jannen vastuulla on erityisesti eteläisen Suomen liiketoiminnan kehittäminen sekä Tuluksen tunnettuuden ja myynnin kasvattaminen pääkaupunkiseudulla.
Tulus-akatemian koulutus: Luo ja hyödynnä ostajapersoonia
Millaista sisältöä laaditaan ostajalle, joka ei tiedä mitä haluaa ostaa? Entä millainen sisältö tuo kaupat kotiin henkilölle, joka vertailee kahden toimittajan välillä?
Tulus-akatemian® Luo ja hyödynnä ostajapersoonia -koulutus kattaa ostajapersoonien luomisen koko prosessin asiakashaastatteluista aina ostajapersoonille räätälöityjen sisältöjen suunnitteluun.
REFERENSSI: Antiloopin selkeä vastuullisuusraportti tuotetaan sujuvana tiimityönä
Kiinteistösijoitusyhtiö Antiloopin vastuullisuusraportti julkaistiin suomeksi ja englanniksi yhdenmukaisina sisällöltään ja ulkoasultaan. Antiloopin strategian keskeiset teemat – hiilineutraalius, ihmisten hyvinvointi ja muuttuvan työelämän murrokseen vastaaminen – ovat runkona sisällössä.
Raportti on saanut Antiloopin tiimiltä sekä sidosryhmiltä kiitosta raikkaasta ulkoasustaan, sujuvasta tekstistään ja selkeydestään.
Tulus-akatemian koulutus: Viestintä muutoksen vauhdittajana
Viestinnällä johdetaan muutosta. Hyvä muutosviestintä on selkeää ja strategian mukaista. Se tukee yhteisten tavoitteiden saavuttamista ja rakentaa haluttua työkulttuuria – myös hybridityössä. Haluatko sitouttaa johtoa, esihenkilöitä ja asiantuntijoita muutosviestintään ja antaa heille työkaluja muutosta tukeviin viestintäkäytäntöihin?
Tämä koulutus antaa eväitä muutoksen johtamiseen niin sisäisessä kuin ulkoisessa viestinnässä.