Tuluksen asiakkaiden arvio koetusta liiketoimintahyödystä ja palveluiden hinta-laatu-suhteesta ovat molemmat yli alan keskiarvon. Myös Tuluksen NPS-luku liikahti hyvästä erinomaisen puolelle saavuttaen 70 %. 65 % Tuluksen asiakkaista arvioi asiakastyytyväisyytensä olevan joko 9 tai 10 ja 33 % arvioi sen olevan 8 tai 7.
BLOGI JA REFERENSSIT
Vuoden Toimisto -pronssin takaa löytyy kehittyvä luottokumppani
Tuluksen asiakkaiden arvio koetusta liiketoimintahyödystä ja palveluiden hinta-laatu-suhteesta ovat molemmat yli alan keskiarvon. Myös Tuluksen NPS-luku liikahti hyvästä erinomaisen puolelle saavuttaen 70 %. 65 % Tuluksen asiakkaista arvioi asiakastyytyväisyytensä olevan joko 9 tai 10 ja 33 % arvioi sen olevan 8 tai 7.
REFERENSSI: Avant-fanien suosikkilehti kerää kehuja
Avant Magazine on pienkuormaajia valmistavan Avant Tecno Oy:n kaksi kertaa vuodessa, kesä- ja talvisesonkina, ilmestyvä asiakaslehti. Lehteä julkaistaan suomen ja englannin lisäksi useina kieliversioina, joista pelkän suomenkielisen version painomäärä on 10 000 kappaletta. Avant Magazine on rakastettu asiakaslehti, jolla on oma uskollinen ja aktiivinen fanikuntansa.
Strategia käytäntöön viestinnän voimalla
Viestintä on ydinroolissa, kun yrityksen strategiasta halutaan tehdä koko organisaation voimavara ja sitouttaa kaikki organisaation jäsenet yhteisiin tavoitteisiin. Hyväkin strategia vaatii aina purkamista, uudelleen sanoittamista ja käytännön tekemiseksi...
REFERENSSI: Oma tulus katselee maailmaa asiakkaan linssien läpi
Teollisuuden alan asiakasyrityksemme on hyödyntänyt jo usean vuoden ajan viestinnän ulkoistamisessa Oma Tulus -palveluamme. Aiemmin asiakasta palveli osa-aikainen kahden hengen Oma Tulus -tiimi, mutta asiakkaan toiveesta palvelusta räätälöitiin heidän nykyisiin tarpeisiinsa sopivampi malli, jossa tiedottajamme Laura Merilä siirtyi työskentelemään kokopäiväisesti yrityksen tiloihin.
REFERENSSI: Elematicin concrete issues -lehteä luetaan ympäri maailmaa
Concrete Issues on betonielementtien tuotantoteknologiaa – tuotantolinjoja, niihin liittyviä laitteita, tehtaanohjauksen ohjelmistoja ja ylläpitoa – tarjoavan Elematic Oyj:n sidosryhmälehti. Lehti ilmestyy kerran vuodessa ja se toimitetaan englanniksi, venäjäksi ja kiinaksi. Concrete Issues on kansainvälisin tekemämme lehti – lehteä julkaistaan jokaisella mantereella, jossa globaalisti toimivalla Elematicilla on asiakkaita.
REFERENSSI: Hyvin valittu vaikuttaja tavoittaa kohderyhmän
Vaikuttajayhteistyöllä tavoitetaan kohderyhmät, joihin perinteiset keinot eivät aina tepsi. Asiakkaamme Päijät-Hämeen Ateriapalvelut havitteli kouluikäisten kuulijakuntaa ja kaipasi lasten ääntä kuuluviin. Esiin haluttiin nostaa myös kasvisruuan ja hävikin vähentämisen teemoja.
Tulus-akatemian koulutus: Mobiilivalokuvauksen perusteet
Yrityksen nettisivut, sisäinen some ja lukuisat somekanavat syövät kuvamateriaalia ennätystahdissa. Haluatko rohkaista viestinnän ja markkinoinnin tiimiä, tai laajempaa joukkoa yrityksen väkeä osallistumaan kuvatalkoisiin? Tai haluatko innostaa tiimiä kuvaamaan entistä paremmin?
Tämä koulutus antaa organisaatiosi jäsenille tietoa, taitoa ja intoa napsia parempaa mobiilikuvamateriaalia työyhteisöviestinnän tueksi, intraan ja tapahtumaviestintään.
Apua viestintään päiviksi tai kuukausiksi? Oma Tulus hoitaa homman!
Oma tulus -palvelu on yritykselle vaivaton ja kustannustehokas tapa saada viestinnän ammattilainen osaksi omaa viestintätiimiä. Minea Hara kertoo kokemuksestaan pitkäaikaisena Oma tuluksena suuryrityksessä.
Kynäniekasta yritysviestijä! Tuluksen tiimiin luova ja rempseä kirjoittaja Anu
Tulus on nimittänyt Anu Ritvasen tiedottajaksi kesällä 2021. Anu saapui Tulukseen kirjoittajavahvistukseksi alun perin äitiyslomaa sijaistamaan. Hyvin nopeasti huomattiin, että kaikki sujuu paremmin, kun meillä on yksi Anu paikalla. Anun asema, sijainti ja rooli Tuluksen köörissä vakinaistettiin heti ensimmäisen tilaisuuden koittaessa, kaikkien muiden tulusten taustalla hurratessa.
Paljon kaikkea, riittävästi jotain?
Monikanavaisuus on viestinnän arkipäivää, mutta monipuolista kanavabuffettia pyörittäessä on täysi työ pitää annokset tuoreina ja sellaisena, että ne kiinnostavat kohderyhmiä.