Tervetuloa yhteistyössä Hämeen kauppakamarin kanssa järjestämäämme vastuullisuusviestinnän aamiaistilaisuuteen Lahdessa keskiviikkona 17. huhtikuuta kello 8.30 – 10.00.
Aamiaisella saat käytännön vinkkejä vaikuttavan ja liiketoimintaa tukevan vastuullisuusviestinnän systemaattiseen käynnistämiseen. Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja verkostoitumaan!
BLOGI JA REFERENSSIT
Lahti! Tervetuloa vastuullisuusviestinnän aamiaistilaisuuteen
Tervetuloa yhteistyössä Hämeen kauppakamarin kanssa järjestämäämme vastuullisuusviestinnän aamiaistilaisuuteen Lahdessa keskiviikkona 17. huhtikuuta kello 8.30 – 10.00.
Aamiaisella saat käytännön vinkkejä vaikuttavan ja liiketoimintaa tukevan vastuullisuusviestinnän systemaattiseen käynnistämiseen. Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja verkostoitumaan!
Älä anna somen hallita sinua – hallitse sinä somea!
Erilaiset sosiaalisen median hallintatyökalut auttavat hallitsemaan yrityksesi somevirtoja sekä helpottavat postausrallia ajastusominaisuuksineen. Mihin somen hallintatyökalut oikeastaan taipuvat? Tuluksen Siru kertoo somenhallintatyökalujen parhaat käytännöt ja ominaisuudet.
WeChat – Not a choice but a necessity
Looking for hands-on support or consulting in WeChat related issues? Look no further! In China, there is no Facebook, no Instagram, no Twitter and no Google. Navigating through China’s increasingly sophisticated social media landscape and grabbing the attention of target audience might seem a daunting task.
Liikennevalo käyttöön, chat hallintaan, kahvitunnit omalle kanavalle – täsmävinkit Teamsin käyttäjälle
Teams-sovellusta käytetään paljon työyhteisöjen sisäisessä viestinnässä, projektienhallinnassa ja organisaatioiden välisessävuorovaikutuksessa. Tuluksen Teams-kouluttajat Minna Kumpu ja Siru Salminen jakavat käytännön vinkkinsä ohjelman käyttöön.
3 vinkkiä parempiin etätyörutiineihin ja toimivaan työyhteisöviestintään
Nyt on hyvä hetki ottaa omat etätyökäytännöt tarkasteluun ja heittää toimimattomat rutiinit romukoppaan. Nappaa tulusten vinkit sujuvampaan etäarkeen!
Tiukkaa tekoälyä, vahvistunutta valvontaa – näin ymmärrät ja huomioit somejättien liikkeet
Facebookin ja Twitterin kaltaiset sosiaalisen median yhtiöt ovat pitkään halunneet ylläpitää roolia käyttäjälähtöisen sisällöntuotannon ja -jakamisen alustoina, pyrkien näin välttämään vastuuta sivuillaan julkaistuista sisällöistä. Somen politisoituminen on vaatinut yhtiöitä kuitenkin muuttamaan suhdettaan sisällön valvontaa kohtaan.
Mihin toimistolla työskentelyä enää tarvitaan?
Asiantuntijatyön kylkeen on liimautunut ilahduttava iilimato: hybridimalli! Vaikka tuo työelämän verijuotikas voi imeä meistä enemmän mehuja kuin haluaisimme, se voi myös avata oven entistä kestävämpään tietotyöskentelyyn. Parhaimmillaan hybridimalli tukee...
Onnistuneen mediaviestinnän resepti: räätälöi, linkity, ajoita
Yllättävän harva yritys hyödyntää mediaviestinnän mahdollisuuksia monipuolisesti. Se on harmi, sillä medioissa julkaistut jutut ovat yrityksille ansaittua ja arvostettua näkyvyyttä, joka jää mieleen. Toimittajat eri medioissa puolestaan tarvitsevat jatkuvasti...
Miten aloittaa Facebook-mainonta?
Oletko avannut Facebookin mainoskeskuksen ja miettinyt mistä lähteä liikkeelle? Tiedätkö, mikä Facebookin mainoskeskus on? Kaikkea ei onneksi tarvitse aloittaa vaikeimmasta päästä. Seuraavilla perusasioilla opit, kuinka saat Facebook-mainonnan käyntiin. Aluksi on hyvä...
Näin tiedote löytää tiensä uutiskanaviin
Kuinka voit parantaa lehdistötiedotteesi näkyvyyttä ja saada median huomion? Nappaa tästä viisi vinkkiä siihen, mitä kannattaa tiedotteessa huomioida, kun kalastellaan Suomen suurimpien uutismedioiden huomiota.