Tekoälyblogisarjan kolmas osa avaa havainnollistavasti, mihin tarvitaan tekoälylukutaitoa.

Tekoälyblogisarjan kolmas osa avaa havainnollistavasti, mihin tarvitaan tekoälylukutaitoa.
Hybridityötä tekevän työyhteisön vuorovaikutusvalmennus soveltuu sekä yksittäisten tiimien että koko organisaation viestinnän tueksi.
Tulus-akatemian koulutus antaa valmiudet luoda yhtenäiset tavat työyhteisösi vuorovaikutukselle. Koulutuksessa painotetaan viestinnän tarkoituksenmukaisuutta ja periaatteita sekä huomioidaan hybridityön tuomat muutokset työyhteisöviestinnässä.
Hyvällä työyhteisöviestinnällä luodaan toivoa, tuetaan työn merkityksellisyyttä ja vahvistetaan sekä työntekijöiden että yrityksen resilienssiä poikkeusaikana.
Tapahtumissa ja messuilla livebloggaaminen ja sometus on tiivistahtista työtä, jonka lomassa huomaa nopeasti, onko tehnyt ennakkovalmistelut huolellisesti vai sillä huonommalla kädellä. Tässä blogissa havaintoja livesomettajan päivästä.
Onko yritykselläsi Instagramin Stories käytössä? Instastoorit ovat yksi digitaalisen tarinankerronnan ykköskanavista. Nappaa haltuun Tuluksen vinkit, jotta saat kaiken irti stooriominaisuudesta.
Pitkäaikainen, kansainvälinen asiakkaamme halusi vaihtaa sähköpostimarkkinoinnin järjestelmänsä uuteen, kun vanha järjestelmä ei enää palvellut yrityksen tarpeita. Autoimme asiakasta ottamaan käyttöön suomalaisen LianaMailerin ja koulutimme käyttäjät uuden työvälineen hyödyntämiseen.
Paula Huvinen aloitti Tuluksessa tiedottajana kesäkuussa 2022. Visuaalista journalismia yliopistossa opiskellut Paula on aiemmin tehnyt töitä useille eri medioille. Työssään hän on kirjoittanut, editoinut toisten kirjoittamia artikkeleita ja taittanut. Lisäksi hän on...
Vaikka työskentelemme samassa organisaatiossa, emme välttämättä tiedä, minkälaista osaamista ja tietoa työyhteisöstämme löytyy. Sisäinen some voi parhaassa tapauksessa tehostaa yhteistyötä, mutta pelkkä teknologian käyttöönottaminen ei välttämättä riitä.
Omasta työstä viestiminen sosiaalisessa mediassa rakentaa työnantajamielikuvaa ja työntekijän omaa henkilöbrändiä. Työstä viestiminen somessa voi toisaalta edistää jotain mainettakin arvokkaampaa – työhyvinvointia.
Nettisisältöä kulutetaan usein paremman puutteessa; bussia odotellessa, junassa istuessa, tylsyydessä. Sisältöjen kuluttaminen on arjen X Factor. Jatkoon pääsee tähti, joka sytyttää sekunneissa. Nappaa 3 vinkkiä houkuttelevaan uutiskirjeeseen!