Mäntsäläläinen energiayhtiö Nivos luottaa Oma Tulus -palveluun. Oma Tulus -palvelun kautta Nivoksella aina käytössään osaavat resurssit, jotka tukevat viestinnän ja markkinoinnin arjessa. Tulus tarjoaa Nivokselle myös strategista viestinnän asiantuntijatukea ulkoisen viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen sekä vuosiraportointiin.
BLOGI JA REFERENSSIT
REFERENSSI: Energiayhtiön sisältötarpeet strategisella otteella maaliin Oma Tulus® -palvelun kautta
Mäntsäläläinen energiayhtiö Nivos luottaa Oma Tulus -palveluun. Oma Tulus -palvelun kautta Nivoksella aina käytössään osaavat resurssit, jotka tukevat viestinnän ja markkinoinnin arjessa. Tulus tarjoaa Nivokselle myös strategista viestinnän asiantuntijatukea ulkoisen viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen sekä vuosiraportointiin.
Tulus on Kauppalehden Kestomenestyjä – jo seitsemättä vuotta
Asiakkaan ymmärtäminen, omistautunut henkilökunta, tehokkaat prosessit ja osaava yritysjohto. Näin Alma Talent kuvailee niitä kahta prosenttia osakeyhtiöistä, jotka sijoittuvat suomalaisten Menestyjä-yritysten joukkoon. Tulus on yksi näistä, jo seitsemättä kertaa putkeen.
Näin viet strategian käytäntöön: 10 huomioitavaa seikkaa
Vaatii viitseliäisyyttä ja aktiivista läsnäoloa, jotta henkilöstö saadaan sitoutettua strategiaan. Yrityksessä on järjestettävä riittävästi tilaisuuksia aidosti ennakkoluulottomaan keskusteluun. Ennen kuin se on mahdollista, on strategia avattava selkeällä ja...
Viisi vinkkiä vaikuttavaan rekrytointiviestintään
Koska työnhakija perustaa mielipiteensä työnantajan houkuttelevuudesta kaikkien saatavilla olevien viestien, ei pelkästään rekrytointi-ilmoituksen, pohjalta, on rekrytointiviestintää hyvä tarkastella osana yrityksen laajempaa viestintää. Ota talteen viisi vinkkiä vaikuttavaan rekrytointiviestintään.
Jonna Niemi – Aina monta rautaa tulessa
Jonna Niemi aloitti Tuluksessa viestintäkoodinaattorina 31.3.2022.
Kaupallisen mediaviestinnän tradenomiksi kouluttautunut Jonna on moniosaaja, joka on aiemmin tehnyt muun muassa tapahtumatuotantoa.
Hyviä uutisia ei tarvitse jättää kertomatta – viisi huomiota kriisiajan viestintään
Venäjän hyökkäyssota Ukrainassa järkyttää parhaillaan meitä kaikkia ja tulevaisuus huolettaa. Viestijöille tilanne tarkoittaa kriisitilaviestinnän jatkumista sekä lisääntynyttä viestinnän tarvetta.
Kokosimme viisi huomiota viestinnän ammattilaisten arkeen uuden kriisin keskellä.
Otatko kaiken irti muutoksen mahdollisuuksista?
Vain muutos on pysyvää, huokaisi moni suomalainen jälleen kerran vuonna 2022. Isotkin organisaatiot navigoivat ristituulien, aallokoiden ja (ikävän usein) vimmatun kiireen keskellä. Muutosmatka tuntuu raskaalta, jos viestintään ei satsata. Mutta mitä kannattaa tehdä itse ja mitä suosiolla ulkoistaa?
Muutoskyky – viestinnän uusi supervoima
Tuntuuko siltä, että nykyään on aina muuttujia matkassa? Itsestäni ainakin. Epävarmuuden sietämisestä on tullut uusi supervoimani. Maailma myllertää ympärillämme, ja ihmiset ja organisaatiot koittavat pysyä menossa mukana.
Läsnä asiakkaille ja työntekijöille – Vertex tekee softaa yli 40 vuoden kokemuksella
Vuonna 1978 perustettu Vertex Systems Oy on tampannut latua teollisuuden digitalisaatiolle, uusille startupeille ja kasvun johtamiselle. Töitä on tehty sitkeästi ja yllättävän vähäeleisestikin, mutta tulokset sanovat viimeisen sanan. Ja asiakkaat....
REFERENSSI: Koneistuksessa on kipinää – tieto uudistuvasta koneistuksen alasta tavoitti eri kanavissa
Mistä on kyse? Tampereen Aikuiskoulutus TAKK halusi näkyvyyttä koneistuksen alalle, joka tarvitsee runsaasti uusia ammattilaisia tulevien vuosien aikana. Alan vetovoimaa heikentävät vanhentuneet mielikuvat pölyisestä, meluisasta, fyysisyyteen painottuvasta työstä.