Yrityksen nettisivut, sisäinen some ja lukuisat somekanavat syövät kuvamateriaalia ennätystahdissa. Haluatko rohkaista viestinnän ja markkinoinnin tiimiä, tai laajempaa joukkoa yrityksen väkeä osallistumaan kuvatalkoisiin? Tai haluatko innostaa tiimiä kuvaamaan entistä paremmin?
Tämä koulutus antaa organisaatiosi jäsenille tietoa, taitoa ja intoa napsia parempaa mobiilikuvamateriaalia työyhteisöviestinnän tueksi, intraan ja tapahtumaviestintään.
Koulutus voidaan järjestää etä- tai lähiopetuksena ja räätälöidä sinun organisaatiosi tai tiimisi tarpeisiin.
Koulutuksen pitää työssään paljon valokuvannut Tuluksen viestintäasiantuntija.
- Koulutuksen sisältö:
- Kuvasommittelun ja kuvaamisen suunnittelun perusteet: valo, varjo, värit, taustat, asettelut, mittasuhteet, kuvasuhteet eri sosiaalisen median kanavissa.
- Mobiilikuvauksen asetusten perusteet: valo ja valotus, tarkennus, kuvakoot ja kuvakulmat.
- Puhelimen automaattiasetukset ja niiden hyödyntäminen: ammattilaistila, henkilökuvaus, liikkuvan kohteen kuvaaminen ja yökuvaustila.
- Kuvankäsittely puhelimella – mitä muokata ja miksi?
- Käytännön vinkit sekä parhaat sovellukset ja apuvälineet. Vinkkejä lisäoppimateriaaleihin Instagramissa ja YouTubessa.
- Vinkit mobiilivideokuvaukseen: yhteneväisyydet ja erot.
Räätälöitävä lisäaineisto esimerkiksi:
- Instagram: vinkit ja hyvät käytännöt Instagram feedin suunnitteluun ja ylläpitoon
- Instagram Story: kuinka hyödynnän tarinaformaattia ja teen käsikirjoituksia
Koulutuksen kesto 1 – 3 h. Teoriaosuuden keskelle jätämme aikaa käytännön harjoituksiin ja puhelimen omiin asetuksiin tutustumiseen. Koulutus voidaan järjestää etä- tai lähiopetuksena ja räätälöidä sinun organisaatiosi tai tiimisi tarpeisiin.
1390 euroa + alv 25,5 %
Läsnäkoulutuksen osallistujamäärä enintään 20 henkeä. Hintaan lisätään matkakulut muihin kaupunkeihin kuin Helsinki, Tampere tai Lahti.
Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!