Tulus ja TAKK mediaviestinnän yhteistyössä: Yhdessä laaditussa viestintäsuunnitelmassa linjasimme pääviestit, kohderyhmät, kanavat ja viestinnän ajoituksen koneistuksen alan profiilin nostamiseksi.

Tulus ja TAKK mediaviestinnän yhteistyössä: Yhdessä laaditussa viestintäsuunnitelmassa linjasimme pääviestit, kohderyhmät, kanavat ja viestinnän ajoituksen koneistuksen alan profiilin nostamiseksi.
Palkka-, henkilöstö- ja taloushallinnon ratkaisuja tarjoava ohjelmistoyhtiö Visma Public valitsi Tuluksen viestinnän ja markkinoinnin kumppanikseen tilanteessa, jossa nopeasti kehittyvän yhtiön nettisisällöt tarvitsivat yhdenmukaistamista sekä uuden rakenteen.
Viestinnän ulkoistamisen palvelu Oma Tulus on yrityksille turvallinen ja kustannustehokas tapa ulkoistaa viestinnän ja markkinoinnin tehtäviä. Oma Tulus -palveluna voi ostaa yrityksen kulloinkin tarvitsemaa viestinnän ja markkinoinnin osaamista, sopivan pituiseksi ajaksi.
Pitkäaikainen asiakkaamme halusi vaihtaa ulkoisten verkkosivujensa sisällönhallintajärjestelmän Episerveriin. Kyseessä on suuri kansainvälinen konserni, jolla on käytössään kymmeniä verkkosivustoja eri liiketoimintojen käyttöön. Uuden järjestelmän käyttöönotto vaati siis paljon työtä.
Avant-fanien suosikkilehti kerää kehujaAvant Magazine on pienkuormaajia valmistavan Avant Tecno Oy:n kaksi kertaa vuodessa, kesä- ja talvisesonkina, ilmestyvä asiakaslehti. Lehteä julkaistaan suomen ja englannin lisäksi useina kieliversioina, joista pelkän...
Oma tulus katselee maailmaa asiakkaan linssien läpiTeollisuuden alan asiakasyrityksemme on hyödyntänyt jo usean vuoden ajan viestinnän ulkoistamisessa Oma Tulus -palveluamme. Aiemmin asiakasta palveli osa-aikainen kahden hengen Oma Tulus -tiimi, mutta asiakkaan...
ELEMATICIN CONCRETE ISSUES -LEHTEÄ LUETAAN YMPÄRI MAAILMAAConcrete Issues on betonielementtien tuotantoteknologiaa – tuotantolinjoja, niihin liittyviä laitteita, tehtaanohjauksen ohjelmistoja ja ylläpitoa – tarjoavan Elematic Oyj:n sidosryhmälehti. Lehti ilmestyy...
HYVIN VALITTU VAIKUTTAJA TAVOITTAA KOHDERYHMÄNVaikuttajayhteistyöllä tavoitetaan kohderyhmät, joihin perinteiset keinot eivät aina tepsi. Asiakkaamme Päijät-Hämeen Ateriapalvelut havitteli kouluikäisten kuulijakuntaa ja kaipasi lasten ääntä kuuluviin. Esiin haluttiin...