Vuoden Toimisto -pronssin takaa löytyy kehittyvä luottokumppani

Uudistuneessa Vuoden Toimisto -kilpailussa jaettiin tänä vuonna kulta-, hopea- ja pronssimitaleita. Finaaliin pääsi 29 toimistoa ja näistä 13 – Tulus mukaan luettuna — palkittiin mitaleilla.

Kultamitalistien korkein kilpailuarvo oli 91,6, hopeamitalistien 86,8. Pronssimitalistien kilpailuarvot olivat välillä 82,6–84,5. Viime vuoden 12 vastauksen sijaan saimme asiakkailtamme 24 vastausta. Kiitos jokaisesta!

Tuluksen asiakkaiden arvio koetusta liiketoimintahyödystä ja palveluiden hinta-laatu-suhteesta ovat molemmat yli alan keskiarvon. Myös Tuluksen NPS-luku liikahti hyvästä erinomaisen puolelle saavuttaen 70 %. 65 % Tuluksen asiakkaista arvioi asiakastyytyväisyytensä olevan joko 9 tai 10 ja 33 % arvioi sen olevan 8 tai 7.

Liisa Oksasesta Tulus Oy:n osakas

Tuluksen asiakkaiden kokema liiketoimintahyöty perustuu toimitusvarmuuteen ja arjen tukeen

Asiakkaamme luottavat meihin kiinteänä ja varmana osana tiimiään. Avoimissa vastauksissa asiakkaamme nostivat esille muun muassa oman tiimin selkeän ajan säästön, kustannustehokkuuden, hyvän projektiviestinnän, kerralla oikein tekemisen, laadukkaan sisällöntuotannon, laaja-alaisen osaamisen, brändituntemuksen, verkkosivujen laadukkaan kehittämisen ja luotettavuuden myös kiireisissä tilanteissa ja yllättävissä käänteissä.

Parhaan arvosanamme saimme asiakkailtamme sitoutuneisuudesta. Vuoden toimisto -kilpailussa siihen kuuluu toimiston läsnäolo, kyky kuunnella ja reagoida, sekä toimiston osoittama kiinnostus ja sitoutuneisuus asiakkaaseen ja yhteisiin projekteihin. Oma Tulus -palvelun kautta Tulus on aina lähellä asiakasta: ja se tuntuu ja näkyy.

Muita Tuluksen vahvuuksia ovat toimitusvarmuus, eli kyky tuottaa tilatut materiaalit annettujen ohjeiden, budjettien ja aikataulujen mukaisesti, hinta-laatu-suhde, hyvät hallinnolliset rutiinit sekä projektinjohtotaidot. Näissä onnistuminen kertoo siitä, että arvomme luotettavuus ja laatu ovat onnistuneesti läsnä työssämme ja suhteissamme asiakkaisiimme.

Digitaalinen osaaminen, aloitteellisuus ja luovuus kehittyvät vauhdilla

Kolmas arvomme, innostus, ohjaa meitä kehittymään! Vuoden Toimisto -tutkimuksen tulosten perusteella olemme viime vuoteen verrattuna kehittyneet eniten digitaalisessa osaamisessa, aloitteellisuudessa, yhteistyön kehittämisessä, hallinnollisissa rutiineissa sekä luovuudessa.

Näistä digitaalinen osaaminen, luovuus ja aloitteellisuus löytyvät myös toimistojen johtajille tehdyn kyselyn neljän kärjestä, strategiaosaamisen lisäksi, kysyttäessä tärkeimpiä toimistojen kehityskohteita.

Digitaalisessa osaamisessa, johon kuuluu myös tekoälyn hyödyntäminen, 71 % vastanneista antaa Tulukselle arvosanan 9 tai 10, ja 13 % 8 tai 7. Loput 17 prosenttia eivät olleet ostaneet Tulukselta digitaalisia palveluita.

88 % Tulukselta verkkosivujen kehitystyötä ostaneista ovat tyytyväisiä saamansa palveluun.

Vuonna 2024 jatkamme panostamista jo erinomaisella tasolla oleviin koettuun liiketoimintahyötyyn ja asiakastyytyväisyyteen. Jatkamme myös luovuutemme ja aloitteellisuutemme kehittämistä tarjotaksemme asiakkaillemme entistä kekseliäämpiä ratkaisuja ja uusia ideoita yhteisen arkisen aherruksen keskellä.

 

Kiitos asiakkaillemme arvokkaasta palautteesta. Teidän ansiostanne tulukset ovat entistä motivoituneempia palvelemaan ja kehittymään tänäkin vuonna!

Ota yhteyttä ja jatketaan yhdessä menestyksekkäästi eteenpäin!

Janne Suokas

Liiketoimintajohtaja, viestintäasiantuntija
janne.suokas@tulus.fi 
+358 44 751 0211

Liisa Oksanen

Liisa Oksanen

Toimitusjohtaja, viestintäasiantuntija, partneri
liisa.oksanen@tulus.fi
+358 50 579 3205

Viestinnän vinkit ja viisaus Tuluksen blogissa!