BLOGI JA REFERENSSIT

Vuoden Toimisto -pronssin takaa löytyy kehittyvä luottokumppani
Vuoden Toimisto -pronssin takaa löytyy kehittyvä luottokumppani

Tuluksen asiakkaiden arvio koetusta liiketoimintahyödystä ja palveluiden hinta-laatu-suhteesta ovat molemmat yli alan keskiarvon. Myös Tuluksen NPS-luku liikahti hyvästä erinomaisen puolelle saavuttaen 70 %. 65 % Tuluksen asiakkaista arvioi asiakastyytyväisyytensä olevan joko 9 tai 10 ja 33 % arvioi sen olevan 8 tai 7.

Lahti! Tervetuloa vastuullisuusviestinnän aamiaistilaisuuteen
Lahti! Tervetuloa vastuullisuusviestinnän aamiaistilaisuuteen

Tervetuloa yhteistyössä Hämeen kauppakamarin kanssa järjestämäämme vastuullisuusviestinnän aamiaistilaisuuteen Lahdessa keskiviikkona 17. huhtikuuta kello 8.30 – 10.00.
Aamiaisella saat käytännön vinkkejä vaikuttavan ja liiketoimintaa tukevan vastuullisuusviestinnän systemaattiseen käynnistämiseen. Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja verkostoitumaan!

Kolme tapaa aloittaa vastuullisuudesta viestiminen
Kolme tapaa aloittaa vastuullisuudesta viestiminen

Kolme tapaa aloittaa vastuullisuudesta viestiminen, ole hyvä! Tässä blogissa esitellään kolme tapaa vastuullisuusviestinnän aloittamiseen. Minkä tahansa reitin valitsetkin, on muutamia asioita, joita tarvitset ennen kuin pääset viestimään: johdon sitoutuminen, ymmärrys sidosryhmistä, olennaisuusanalyysi sekä riittävä työryhmä ja resurssit.

Tulukselle pronssia Vuoden Toimisto -kilpailussa 
Tulukselle pronssia Vuoden Toimisto -kilpailussa 

Tulus pokkasi pronssia Regin järjestämässä Vuoden Toimisto -kilpailussa. Kilpailun voittajat julkistettiin palkintogaalassa 29.2.2024 Helsingissä.
”Tämä tunnustus tulee suoraan asiakkailtamme – ja on siksi meille erityisen merkityksellinen. Kiitos luottamuksesta ja kanssamme jaetuista mielenkiintoisista projekteista. On suuri kunnia saada työskennellä asiakkaidemme kanssa rinta rinnan ja pystyä tukemaan heitä paremman bisneksen tekemisessä viestinnän keinoin”, Tuluksen toimitusjohtaja Liisa Oksanen sanoo.

Tulus Vuoden toimisto 2024 -finaalissa!
Tulus Vuoden toimisto 2024 -finaalissa!

Hurraa, Tulus pääsi jälleen Vuoden toimisto -finaaliin!

Regi Research & Strategin tutkimus tarkastelee vuosittain markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluja tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä sekä markkinointialan kehityssuuntia.

Tänä vuonna tutkimukseen saatiin kaiken kaikkiaan noin 700 vastausta toimistojen asiakkaina olevilta markkinointipäättäjiltä.

Saitko sen mitä tilasit? Ympäristövaikutusten todentaminen vaatii tarkkaa viestintää
Saitko sen mitä tilasit? Ympäristövaikutusten todentaminen vaatii tarkkaa viestintää

Viestinnällä on valtava merkitys hyödykkeiden ympäristöominaisuuksien tarkentamisessa ja viherpesun välttämisessä. EU:n vuonna 2023 antaman direktiiviehdotuksen mukaan tuotteiden tai palveluiden ympäristöominaisuuksista tulee antaa luotettavaa tietoa kuluttajille. Ympäristöväittämien pitää perustua tieteelliseen näyttöön ja koskea koko elinkaarta.

Tuluksen uuden vuoden asiakaspalvelulupaukset
Tuluksen uuden vuoden asiakaspalvelulupaukset

Me Tuluksessa olemme olemassa yhtä tarkoitusta varten: teemme asiakkaidemme bisneksestä menestyksekästä ja viestinnästä vaikuttavaa.

Laadukas asiakaskokemus, luotettavuus ja yhtenä tiiminä toimiminen ovat vahvuuksiamme, joille rakennamme tänäkin vuonna uutta bisnestä – ja jatkamme tuloksekasta yhteistyötä pitkäaikaisten luottokumppaniemme kanssa.