fbpx

3 askelta toimivaan toimintakehotukseen

Mikä on CTA? Call to action eli CTA voidaan kääntää suomeksi tarkoittamaan toimintakehotusta. Toimintakehotuksen pitäisi löytyä lähes jokaisesta tuottamastasi sisällöstä. Toimintakehotuksella on tärkeä tehtävä. Se kertoo lukijalle yksinkertaisesti sen, mitä haluat...

WeChat – Not a choice but a necessity

Inside China, there is no Facebook, no Instagram, no Twitter and no Google. Navigating through China’s increasingly sophisticated social media landscape and grabbing the attention of target audience might seem to be a daunting task. It does not help that almost all...

Voihan käppyrä!

Käykö sinulle koskaan niin, että ohimoita alkaa jomottaa vain hetki sen jälkeen, kun olet avannut analytiikkaraportin ja alkanut selata dashboardia? Ja käytyäsi läpi kohdat Site Search Goal 9 Conversion Rate, hankinnan yleiskatsaus ja kohorttianalyysi päätät silmäillä...

Muutoskyky – viestinnän uusi supervoima

Tuntuuko siltä, että nykyään on aina muuttujia matkassa? Itsestäni ainakin. Epävarmuuden sietämisestä on tullut uusi supervoimani. Maailma myllertää ympärillämme, ja ihmiset ja organisaatiot koittavat pysyä menossa mukana. Kukaan meistä ei voi jäädä laakereille...