mennessä Johanna Lassy-Mäntyvaara | kesä 25, 2020 | Referenssit, Tarinat, Viestintä
Mistä kyse Tampereen Aikuiskoulutus TAKK halusi näkyvyyttä koneistuksen alalle, joka tarvitsee runsaasti uusia ammattilaisia tulevien vuosien aikana. Alan vetovoimaa heikentävät vanhentuneet mielikuvat pölyisestä, meluisasta, fyysisyyteen painottuvasta työstä. ...
mennessä toimitus | elo 9, 2019 | Markkinointi, Monikanavaisuus, Sosiaalinen media, Strateginen viestintä, Tarinat, Viestintä
Todennäköisesti sinunkin organisaatiosi on ottanut vuosien mittaan käyttöön niin Facebookin, LinkedInin, Twitterin kuin Instagraminkin. Jotkin hurvittelevat vielä YouTubessa, WeChatissa, WhatsApissa, Snapchatissa ja Pinterestissä. Sitten ovat vielä verkkosivut, blogi,...
mennessä toimitus | kesä 17, 2019 | Tarinat, Viestintä, Visuaalisuus, Yleinen
Juhannustaiat ovat monelle leikkimielinen ja hulvaton osa juhannuksen viettoon kuuluvia perinteitä. Yleensä taikoihin liitetään toive tulevan kumppanin ilmestymisestä tai muun naimaonnen lisääntymisestä. Erään tunnetun juhannustaian mukaan, jos kerää seitsemän eri...
mennessä toimitus | touko 2, 2019 | Referenssit, Tarinat, Viestintä
40-vuotisjuhliaan viime vuonna viettänyt Vertex Systems Oy on tampannut latua teollisuuden digitalisaatiolle, uusille startupeille ja kasvun johtamiselle. Töitä on tehty sitkeästi ja yllättävän vähäeleisestikin, mutta tulokset sanovat viimeisen sanan. Ja asiakkaat....
mennessä Janne Suokas | huhti 11, 2019 | Markkinointi, Monikanavaisuus, Sosiaalinen media, Strateginen viestintä, Tarinat, Viestintä, Vinkkivitonen, Yleinen
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Vanha, mutta käypä viisaus sai arvoistaan huomiota tämän viikon kipinäaamuissa Helsingissä ja Tampereella, kun paneuduimme asiakaslehden konseptointiin, hyvän jutun reseptiin ja monikanavaiseen viestintään. Suunnittelun ja...
mennessä toimitus | helmi 26, 2019 | Markkinointi, Strateginen viestintä, Tarinat, Viestintä
Automainoksessa ei ajeta autoa vaan kannustetaan paraurheilijoita. Vakuutusyhtiö myy mainosfilmissään parempaa liikennekulttuuria. Markkinointiviestinnässä ollaan siirrytty tuotteiden kauppaamisesta yhteiskunnalliseen viestimiseen. Istun elokuvateatterissa ja katson...