fbpx
Kokoushotelli Murikanranta

Somekampanja tavoitti Murikanrannan kohderyhmiä

 

Mistä kyse

Somekampanja on tehokas markkinointikeino muun muassa uusien palvelujen lanseerauksen yhteydessä. Uutiskirje puolestaan tukee mainiosti viestin kohdentamista oikeille kohderyhmille.

 

Kokoushotelli Murikanranta tarjoaa monipuolisia kokous- ja tapahtumatiloja Teiskossa, Näsijärven kauniissa rantamaisemissa. Syksyllä 2018 Murikanrantaan valmistui uusi spa-osasto, jota haluttiin markkinoida somekampanjalla ja uutiskirjeillä. Suunnittelimme ja toteutimme Murikanrannan somekampanjan ja uutiskirjeet. Samassa yhteydessä testasimme Murikanrannalle parhaiten sopivia julkaisuaikoja ja kohderyhmiä.

 

Murikanranta spa-osasto

 

Mitä teimme

Suunnittelimme uutiskirjeet ja somekampanjan yhdessä asiakkaan kanssa. Projektin aikana

  • laadimme somekampanjan Facebookiin, Instagramiin ja LinkedIniin
  • testasimme jokaisessa somekanavassa erilaisia kohderyhmävaihtoehtoja
  • raportoimme Murikanrannalle kohderyhmäkokeilujen tulokset
  • kirjoitimme ja rakensimme uutiskirjeen sekä tarkistimme sen visuaalisen ilmeen
  • lähetimme uutiskirjeen kolmessa eri ryhmässä eri ajankohtina ja tutkimme, mihin kellonaikaan lähetetty uutiskirje sai eniten klikkauksia.

 

Toteutusajankohta: 2019

 

 

Tässä onnistuimme: somekampanjalla ja uutiskirjeillä arvokasta tietoa kohderyhmistä  

Kohderyhmäkokeilu kerrytti arvokasta tietoa siitä, mihin kellonaikaan ja mille kohderyhmälle osoitetut uutiskirjeet ja somepostaukset toimivat parhaiten. Tiedon pohjalta tulevat markkinointikampanjat voidaan suunnitella entistä vaikuttavimmiksi.

 

 

Tarvitsetko tuloksellista someviestintää? Tutustu Tuluksen somepalveluihin.

 

TUTUSTU MYÖS MUIHIN TULUKSEN TÖIHIN!

 

Siru kuvassa

Siru Salminen
Viestintäkoordinaattori
siru.salminen@tulus.fi
p. 050 579 3206

 

 

 

Takaisin ylös