Referenssit

Oma Tulus -tiimi hoitaa brändin, digin ja markkinoinnin arjen

Oma Tulus -tiimi hoitaa brändin, digin ja markkinoinnin arjen

Oma Tulus -tiimi hoitaa brändin, digin ja markkinoinnin arjenGlobaalisti toimiva teollisuuden alan asiakkaamme on luottanut viestinnän ulkoistamisessa Oma Tulus -palveluun jo usean vuoden ajan. Kolmen tuluksen supertiimiin kuuluvat markkinointiviestinnän...

Oma Tulus -tiimi hoitaa brändin, digin ja markkinoinnin arjen

Oma Tulus -tiimi hoitaa brändin, digin ja markkinoinnin arjenGlobaalisti toimiva teollisuuden alan asiakkaamme on luottanut viestinnän ulkoistamisessa Oma Tulus -palveluun jo usean vuoden ajan. Kolmen tuluksen supertiimiin kuuluvat markkinointiviestinnän suunnittelijat Taru Nylund ja Ida Vairema sekä verkkoviestinnän...

lue lisää
Avant-fanien suosikkilehti kerää kehuja
Avant-fanien suosikkilehti kerää kehuja

Avant-fanien suosikkilehti kerää kehujaAvant Magazine on pienkuormaajia valmistavan Avant Tecno Oy:n kaksi kertaa vuodessa, kesä- ja talvisesonkina, ilmestyvä asiakaslehti. Lehteä julkaistaan suomen ja englannin lisäksi useina kieliversioina, joista pelkän...

Oma tulus katselee maailmaa asiakkaan linssien läpi
Oma tulus katselee maailmaa asiakkaan linssien läpi

Oma tulus katselee maailmaa asiakkaan linssien läpiTeollisuuden alan asiakasyrityksemme on hyödyntänyt jo usean vuoden ajan viestinnän ulkoistamisessa Oma Tulus -palveluamme. Aiemmin asiakasta palveli osa-aikainen kahden hengen Oma Tulus -tiimi, mutta asiakkaan...

Elematicin concrete issues -lehteä luetaan ympäri maailmaa
Elematicin concrete issues -lehteä luetaan ympäri maailmaa

ELEMATICIN CONCRETE ISSUES -LEHTEÄ LUETAAN YMPÄRI MAAILMAAConcrete Issues on betonielementtien tuotantoteknologiaa – tuotantolinjoja, niihin liittyviä laitteita, tehtaanohjauksen ohjelmistoja ja ylläpitoa – tarjoavan Elematic Oyj:n sidosryhmälehti. Lehti ilmestyy...

Hyvin valittu vaikuttaja tavoittaa kohderyhmän
Hyvin valittu vaikuttaja tavoittaa kohderyhmän

HYVIN VALITTU VAIKUTTAJA TAVOITTAA KOHDERYHMÄNVaikuttajayhteistyöllä tavoitetaan kohderyhmät, joihin perinteiset keinot eivät aina tepsi. Asiakkaamme Päijät-Hämeen Ateriapalvelut havitteli kouluikäisten kuulijakuntaa ja kaipasi lasten ääntä kuuluviin. Esiin haluttiin...