Tuluksen töitä
Visuaalisen ilmeen uudistus kitkatta maaliin
Mistä kyse
Visuaalinen identiteetti on tärkeä osa yrityksen viestintää. Se toimii yrityksen brändin käyntikorttina ja vahvistaa halutun viestin perillemenoa.
Pitkäaikainen asiakkaamme uudisti visuaalisen ilmeensä tilanteessa, jossa sen strategia uudistui.
Mitä teimme
Asiakkaan pitkäaikaisena kumppanina tunnemme hyvin sen alihankkijat. Globaalisti toimivan yrityksen alihankintaverkosto huolehtii laajasti yrityksen myynti-, markkinointi- ja viestintämateriaalin tuotannosta.
Visuaalisen ilmeen uudistusprojektin aikana
- neuvoimme asiakasta uuden visuaalisen brändiohjeen laatimisessa alihankkijoiden tarpeet huomioon ottaen
- selvitimme alihankkijoiden koulutustarvetta ja varmistimme, että uudet graafiset ohjeet tulivat käyttöön
- päivitimme vanhoja materiaaleja vastaamaan uutta visuaalista ilmettä
- tarkistimme, että alihankkijoiden valmistamat materiaalit vastaavat uusia ohjeistuksia sekä teimme korjauksia tarvittaessa.
Toteutusajankohta: 2019
Tässä onnistuimme: uuden visuaalisen ilmeen hallittu käyttöönotto
Tiiviin yhteistyön ansiosta pystyimme varmistamaan uuden visuaalisen identiteetin käyttöönoton koko alihankintaverkostossa, jota koskeva materiaaliohjeistus uudistui täysin. Tämä oli tärkeää uudistuksen onnistumisen kannalta.
Uudistus toteutui sujuvasti, ja sidosryhmien mielikuva yrityksestä säilyi yhtenäisenä.
Tiesithän, että Tuluksen visuaalisen ilmeen osaajat taipuvat moneen? Lue lisää visuaalisista palveluistamme.
TUTUSTU MYÖS MUIHIN TULUKSEN TÖIHIN!
Liisa Oksanen
Toimitusjohtaja, viestintäasiantuntija
liisa.oksanen@tulus.fi
p. 050 579 3205