fbpx

Tuluksen porukka on innokasta kouluttautumaan ja kehittämään osaamistaan. Lokakuun alussa saimme jälleen kertoa iloisia nimitysuutisia, jotka perustuvat yhä syvällisempään viestinnän osa-alueiden haltuunottoon.

Viestintäasiantuntijaksi nimitetty FM Minea Hara urakoi nyt strategisen viestinnän suunnittelun, asiakkuuksien ja projektihallinnan parissa.

”Sen, minkä tiedottajan työssä opin, tuon nyt uuteen rooliini entistä strategisemmasta näkökulmasta. Käytännössä tämä tarkoittaa asiakkaidemme ymmärtämistä ja prosessien tehokasta läpivientiä, kun suunnitellaan myös suurempia viestinnän kokonaisuuksia. Tuluksella parasta on lämpimät asiakassuhteet, vaihtelevat työtehtävät ja huipputaitavat työkaverit. Ja nämä kaikki tuntuvat vuosi vuodelta vain lisääntyvän”, Minea toteaa.

 

Viestintäasiantuntija Minea Hara

Tulus sai myös kaksi uutta sisältöstrategia, joista toinen on aiemmin tiedottajana toiminut FM Saara Pakarinen. Luovana ideanikkarina ja sujuvan tekstin tuottajana tunnettu Saara kirjoittaa ja luo edelleen sisältöjä, mutta nyt hän auttaa asiakkaitamme yhä vahvemmin myös uusien konseptien kehittämisessä, viestintäprojektien suunnittelussa ja koulutustyössä.

”Nautin siitä, että pystyn auttamaan yrityksiä luomaan linjakasta, loogista, tyylikästä ja tehokasta viestintää. Meidän ovellemme saa tulla keskeneräistenkin ajatusten kanssa. Niiden muotoilu timanttisiksi teksteiksi ja toiminnaksi on mahtavaa työtä, joka palkitsee”, Saara sanoo.

 

Sisältöstrategi Saara Pakarinen

 

Toinen tiedottajasta sisältöstrategiksi kuoriutunut tuluksemme on BBA Xiaohong Ni (tuttavallisesti Nix). Kansainvälisen B2B-markkinoinnin ja kiinalaiset sosiaalisen median kanavat hallitseva Nix toimii WeChat-markkinoinnin asiantuntijana. Hän on sivistänyt asiakkaitamme jo vuosien ajan siitä, kuinka Kiinan sosiaalisen median ehdotonta ykkösalustaa kannattaa hyödyntää kustannustehokkaasti.

”Opastan todella mielelläni yrityksiä Kiinan monimutkaisessa someympäristössä, rakennan heille viestintästrategioita ja autan asiakkaita tarttumaan kiinnostavan markkinan mahdollisuuksiin”, Nix kertoo.

 

WeChat-markkinoinnin asiantuntija, sisältöstrategi Xiaohong Ni

 

Myös sosiaalisen median asiantuntijaksi nimitetty merkonomi Siru Salminen tuo asiakasyrityksillemme vahvaa someosaamista alustojen, kokonaistuotannon, markkinoinnin ja analytiikan saroilla.

”Someen liittyy paljon nippelitietoa, joka ei ole välttämättä tiedossa perustekijällä. Onkin hienoa auttaa asiakkaitamme näissä asioissa. Työskentelen Some Service Pointissa, josta asiakas saa koko paketin aina sisältöjen ja somestrategioiden suunnittelusta postausten kirjoittamiseen, julkaisemiseen, mainostamiseen, analytiikkaan ja vaikuttavuuden parantamiseen. Somen parissa työskennellessäni saan jatkuvasti kehittää itseäni, sillä kanavat ja trendit elävät ja muuttuvat koko ajan”, Siru sanoo.

 

Sosiaalisen median asiantuntija
Siru Salminen

 

Tarvitseeko yrityksesi viestintäapua? Katso kaikkien asiantuntijoidemme yhteystiedot.